Thursday, March 3, 2011

Restoran Sekinchan Ikan Bakar

Dalam pukul 10.30 pg td bos aku ajak aku teman die pegi OCM kat jln hang jebat tu, adalah halnya... nak setel nama2 staff kiter org yg follow Jelajah Malaysia ni.. dah setel tu, kiter org pergi la Waizuri. Umah lama dia. kemas2 barang sket..

On the way pergi waizuri, grrrrrrrrr..... perut ku berbunyi.. tgk jam baru pukul 11.30, awal lagi.. mang la awal.. ak xmakan pagi pun.. laparrr.. minum air je.. then aku tanya bos aku, puan balik nanti kite makan kat ikan bakar nak x? puan dah makan pagi belum. selalunya kalau dah makan pagi, bos aku lambat sket lunch.. bos aku pun ckp ok.. boleh je.. aku pun hepi la.. mane x nye restoran yang aku teringin sebb nak bg. tu pun sebb tgk jalan-jalan cari makan.. kalau x, xdenye.. ekekek.. hobi aku ni mang suka makan. suka makan tempat2 yang baru..

dah siap kemas2, kiter org pergi la restoran tu.. aku mang excited giler dh.. lapar pun ye.. aku pun order.. tp aku makan ikan kembung bakar je.. kang lebey2 xsedap lak.. sebelum makanan kiterorg sampai, kiter org makan la buah mangga mas itam.. perghh.. mang sedapp... buah mangga kat situ gak.. ape lagi, kiter oeg beli la lebih, nak bawak balik....

tak lama lepas tu, makanan dah smpai.. aku xsnap pic pun. malu la plak .. hehehe.. tap bila dh makan tu rasa nak pergi lagi.. mang terbaik.. sangat sedap laa...




Ikan Kembung Bakar



3 jenis sambal.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.