Wednesday, March 2, 2011

Masalah betuiiii.........

Seperti biasa, hari-hari jam 9 pagi aku dah kuar rumah nak g keje. kadang2 kalau xlarat sangat jam 9.30 or 9.45 baru aku kuar. Pkul 9.45 hari ni aku baru kuar. Lewat sikit je. sebab aku xlarat. demam selesema la katakan. tapi mang betul pun. batuk2 lagi. ntah bila la nak baik.

So, aku amik kunci moto, kunci opis, kunci umah.. terus kuar. tolak la moto smpai kat luar. sebb ape kene tolak? Ala, biasala. duk umah flat, mane leh start kat parking tu. kang marah lak org depan umah. lagipun diorg xbg start kat situ. bising la.. tapi ada jugak hok jenis keras pedal ( degil). xpelah.. biarlah dia..

Dah smpai kat depan umah tu, aku terus panaskan enjin moto, terus gerak la nk g opis.. tapikan, ramai sgt la org duk tgk aku. smapi ada yg horn. glamer sgt ke aku ni... ekeke.. aku pun pelik la.. pasal ape la diorg duk pandang aku.. last2 ada sorg brader tu menjerit, ckp polis2 kat depan.. lagi la aku pelik.. hahahah.. http://www.emocutez.com

Tibe2 aku rasa macam angin kuat je kene muka aku.. Ya Allah.... aku lupe pkai helmet!!!! aku lupe!!! ( versi nadzim raja lawak.. xtaw betul ke x eja nama die..) ..hahahahahha...


patut laaa org pandang aku jeee... adoiiiiiiiiii... ni dah kali ke berapa dah aku lupe pkai helmet... parah betul.... ape lagi.. pecut la aku patah balik... tp xde la jauh sgt. adoiii.. malu nyeeee.......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.