Wednesday, March 2, 2011

Kurang sihat.

Rasanya dah nak sebulan xupdate. malas pun ada. xde masa pun ada.. haha.. aku sebenarnya xberapa nak sihat.

Baru semalam aku kene selesama.. hari ni makin teruk. malam tadi susah nak tdo. pkul 4 baru leh tdo. tp aku pun xpasan kul bape dh tdo.. haha.. sebelum2 ni aku batuk2 je. teruk jugak la smpai muntah2. then kawan aku suggestkan beli satu gula2 ape ke namanya dr cosway. die ckp ok. then aku beli, aku makan la.. lepas tu elok. Alhamdulillah. Aku pun bg la ayah n abg aku makan. kebetulan diorg pun batuk2 jugak. LEpastu bos aku plak yg batuk2,, die lagi lama kot. dh 2 minggu. aku pun bg la die makan. aku bagi semua. kononnye aku xkene dh la batuk2 tu.

Tbe2 smlm aku mula batuk2 balik.. haiyaa.. ubat dh xde.. nk beli lg malas..
sekarag makan pun susah. hidung tersumbat. xrasa ape. melainkan rasa pedas.. tu je aku rasa.. hahah..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.