Tuesday, January 14, 2014

OOHHH.. IRIS....

   


Hey.. hey.. IRIS??  apa tu.. Actually iris tu adalah HOME FRAGRANCE REED DIFFUSER dari 
. hehehe  nama cam gempak je kan...Last two weeks ak baru beli mendalah ni..  ( Gambar seperti dibawah ).

Nak dijadikan cerita, macam mana aku beli mendalah ni bila ada satu ketika tu aku pegi umah client aku. Pi masuk tandas sekali aku bau macam best je,, ahahahaha..  bukan busuk,., pelikkan.. ni wangi yang amat.. haishhh...  Then, balik je umah aku siap google nama mendalah ni.. Crabtree ni femes amos jugak la ye.. aku pun xtau..  hahahaha.. Rege dia tak payah nak cakap laa.. skali beli...  Ya Ampun. mahainye.. 
tak pelahh suka punya pasal.. bayar pun pejam mata je.. hehehe..  So hari ni aku baru bukak letak kat dalam bilik aku..  taraaaaaa..... http://eemoticons.net

Ada Gangguan plak kat belakang tu.. kui..kui..kuii.


 Benda alah ni tahan dalam 6 - 9 bulan.. promoter tu kata la kan.. ahaha..  tapi syaratnye jangan letak bawah aircond.. cepat la habis.. kalau nak balik kampung ke, tinggal rumah lama ke, tutup la balik. dan btg buluh tu simpan la ke tempat yg sesuai.. ye dop.. http://eemoticons.net


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.