Sunday, April 3, 2011

Sangat susah...

Benci.. Bukan perkara yang mudah untukku membenci seseorang yang telah menyakiti hati ku, mengutuk aku, membuat2 cerita pasal ku. Ntah kenapa sampai sekarang aku betul2 xboleh nak melupakan sumone yang telah menyakiti hati ku seketika dulu..

Walaupun kami pernah bergurau senda, lepak bersama, tapi dalam diam, telah meyakiti hatiku, mengambil kesempatan ke atas ku. Hmmm.. mentang lah aku baik kan.. ( angkat bakul jap) hahaha....
Dunia ni ibarat roda. Kadang-kadang diatas, kadang kita dibawah. emm.. Walaupun aku masih ingat lagi kenagan-kenangan manis, kenangan pahit yang telah banyak kau lakukan, aku tetap takkan penah nak lupakan kau. Kau tetap kawan aku sampai bila2. Walaupum pada ketika ini, kau dah melupakan aku. huh.... http://eemoticons.net

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.